Jedrilica je modificirani (produženi) H-800, LOA 8,55 m, širina 3,08, gaz 1,8m
Građena 1988. u Fažani, samogradnja, trup od stakloplastike, paluba vrlo čvrste sendvič konstrukcije. Aluminijski top-mast jarbol od 10,5m sa dva križa, naslanja se na pojačanje na kabini. 4 Lewmar vitla, dve grupe štopera, tangun, nema patarace, moguće trimati zaputku.
Glavno jedro 19,5 m2, roll-genova 21,5 m2, genaker 55m2, olujno jedro 5,5m2.
Motor Lombardini FOCS LDW 602 od 14 ks, 2 cilindra, dvostruki krug hlađenja, sklopivi propeler, te pomoćni vanbrodski Mercury 5 ks. Kormilo je polubalansno, viseće, pa je brod izuzetno manovrabilan i pri malim brzinama.
4 kreveta, sklopivi stol, sudoper, plinski rešo, WC, vanjski tuš, tankovi za vodu 40+70lit.
Masa broda 2.700 kg, balast oko 600 kg.
Iako je H-800 zamišljen kao regatno-obiteljski krstaš, ovaj primjerak je prvi vlasnik i graditelj Bojan Skočilić zamislio prvenstveno kao obiteljski krstaš, što se očituje u debljim stjenkama korita broda, puno namještaja u unutrašnjosti, te odabirom i smještajem palubne opreme i snasti koja je drugačija nego kod regatnih brodova što uvelike pojednostavnjuje upravljanje brodom, ali je razlika u masi od 1000 kg više ‘kažnjena’ nešto manjom brzinom. U svoje vrijeme ti su brodovi uglavnom dobivali regate, a još i danas ih ima na Jadranu nekoliko optimiziranih za regate koji su i dalje respektabilni protivnici na regatnom polju. Zbog svoje širine izuzetno je komforan u unutrašnjosti, ali zato pri jedrenju oštro uz vjetar samo u idealnim uvjetima dostiže više od 6 čv. Kod vjetra laško u orcu i bok, brzo dostigne preko 6 pa i do 7 čv i više u pol krme.
Brod mi služi ponajprije za rekreativno jedrenje i anti-stres terapiju, a tek iznimno rijetko se napravi obiteljsko vikend-krstarenje u radijusu do dvadesetak NM, ili sudjeluje na regati. Zbog niske otvorene krme praktičan je i u sportskom ribolovu, lignjarenju i panuli.
Brod kod drugog vlasnika prešao u Pulu oko 2001.g., a ja sam treći vlasnik, od ljeta 2006. Iako je brod bio zdrav i upotrebljiv, bio je pomalo zapušten kad je prešao u moje vlasništvo. Obnovljen je podvodni dio protuosmozne zaštite, temeljito je obnovljena boja na bokovima nadvodnog dijela trupa, zamijenjen motor, obnovljeni kreveti, wc, napravljene razne preinake…
Ime broda, Contessa Hilda, odabrao sam sa namjerom da obnovim sjećanje na jedan od posljednjih lošinjskih jedrenjaka, koji ujedno drži i jedan brzinski rekord u prelasku oceana na jedra.
You must be logged in to leave a reply.